Retur & Reklamasjon

Generelle returer

Hvis du ikke er fornøyd med varene du har mottatt har du rett til å returnere dem. Vær vennlig å si fra at du vil gjøre det ved å sende e-post til nettbutikk@capone.no. Varene må være ubrukte, ha alt tilbehør og merkelapper intakt, og være i originalemballasjen.

Du kan returnere varene med vanlig post eller sporbar forsendelse. Returportoen betales av deg. Vedlagt levering følger angrerettskjema som må fylles ut og returneres sammen med varene. Returer må gjøres innen 14 dager etter mottak av ordren for å få pengene refundert. For returer gjort etter 14 dager utstedes kun alternative varer eller tilgodelapp.

Andre returer

Hvis du har mottatt varer som ikke var det du bestilte eller om du har mottatt varer som er skadet eller defekte sender vi deg de manglende varene, bytter eller reparerer dem, eventuelt refunderer beløpet om du ikke lenger vil ha varen.

Returen må meldes til oss på epost nettbutikk@capone.no innen 8 dager etter varemottak. Skadede eller feil-leverte varer må returneres til oss med mindre vi informerer deg om at dette ikke er nødvendig. Varene må være ubrukte, ha alt tilbehør og merkelapper intakt, og være i originalemballasjen. Returfrakten betales av oss, den vil bli refundert til din konto.

Bytte

Dersom du har mottatt en vare du kun ønsker å bytte i annen størrelse så anbefaler vi at du tar kontakt med oss på mail så snart som mulig, da vi må reservere størrelsen du ønsker å bytte til. Merk at undertøy og bikiniunderdeler ikke byttes.

Gjelder det bytting til annen vare så må opprinnelig vare sendes i retur til oss. Det avklares på mail mellom Capone og kunden om du trenger å legge inn ny bestilling på ny vare eller om tidligere bestilling enda gjelder.

Returfrakten betales av kjøper.

Reklamasjon

Hvis det er feil/mangler med varen du har kjøpt har du som kunde reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at man gir beskjed til oss innen rimelig tid. Ta kontakt via mail, nettbutikk@capone.no for å dokumentere hva som er problemet med varen. Bilder av god oppløsning og/eller nærbilder som kan dokumentere feilen vil også bli etterspurt.

OBS! Dersom varen er brukt unormalt mye eller ikke til egnet bruk, faller reklamasjonsretten på 2 år bort.

Dersom du mener varen du har mottatt har feil/mangler så må du ta skriftlig kontakt snarest etter mottak av varen

Tilbakebetaling

Etter at vi har mottatt de returnerte varene og sjekket at alt er i orden, sender vi deg de nye varene og/eller tilbakebetaler det returnerte beløp til det betalingskortet som ble brukt ved ordrekjøp. Du kan returnere varene med vanlig post eller sporbar forsendelse. Merk at pakker sendt med vanlig post ikke blir erstattet om de forsvinner på veien. Da det er vårt ansvar at pakken kommer frem til deg er det ditt ansvar som kunde at pakken kommer frem til oss når den returneres. Vi anbefaler derfor å benytte pakke med sporing, husk å ta vare på sporingsnummer.

Transportskade

Hvis mottatte varer tydelig har blitt skadet under transporten bør du ta bilde av pakken og de skadde varene. Ta vare på innpakningen og varene slik du mottok dem og ta kontakt med ditt nærmeste postkontor og registrer skaden der. Du kan også ta kontakt med oss på nettbutikk@capone.no for ytterligere veiledning.

Returadresse

Stacap AS / Capone / Mrs. Capone

Klubbgaten 5

4013 Stavanger

Fremdeles spørsmål?

Send oss en mail til nettbutikk@capone.no eller fyll ut kontaktskjemaet.

Lukk

Meld deg på nyhetsbrevet og vær med i trekningen av et gavekort verdi 1000,-